Hoi Allemaal,
Ik heb een vraag over de SAM Database; wat is de maximum grootte van deze database?
Setup
Wij hebben bij de installatie gekozen, om gebruik te maken van de gratis database programma Firebird.
Database grootte
Huidige grootte van de SAMDB.FDB = 124 MB.
Reden van onze vraag
Na systeem herstart, lijkt SAM heel veel moeite te hebben met het inladen van zijn gegevens.
Graag jullie advies.
Alvast dank.
Groet,
Edwin
Sam Database
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: Sam Database
De theoretische maximale grootte is 32TB (!) .edwinv schreef: Wat is de maximum grootte van deze database?
Re: Sam Database
edwinv schreef:Hoi Allemaal,
Ik heb een vraag over de SAM Database; wat is de maximum grootte van deze database?
Setup
Wij hebben bij de installatie gekozen, om gebruik te maken van de gratis database programma Firebird.
Database grootte
Huidige grootte van de SAMDB.FDB = 124 MB.
Reden van onze vraag
Na systeem herstart, lijkt SAM heel veel moeite te hebben met het inladen van zijn gegevens.
Graag jullie advies.
Alvast dank.
Groet,
Edwin
Ik heb dit ook dat sam soms 20 minuten nodig heeft om alle songs in te laden ofzo ...
Pas na 20 minuten kan ik sam gebruiken .... Tot die tijd heeft hij nodig om alles in te laden.
Ik gebruik ook Firebird als database. Maar of het hiermee te maken heeft weet ik niet.
Hier op dit forum zitten veel Firebird tegenstanders, dus we zullen snel een antwoord krijgen zoals :"gebruik MySQL ... Die is veel sneller".
Maar ik weiger dit te aanvaarden. Er moet een andere oplossing zijn !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2833 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout
-
- 11 Reacties