Album hoesjes automatisch laten verkleinen met sam php site

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
delta-fm

Album hoesjes automatisch laten verkleinen met sam php site

Ongelezen bericht door delta-fm »

Hoi Iederéén,

Allereerst iederéén een goed en gezond 2014 toegewenst,

Mijn vraag is "Hoe kan ik automatisch mijn hoesjes laten verkleinen naar 500x500, aangezien er hoesjes in mijn picture dir staan van 1440x1440" ben al een poosje bezig maar nog niet echt een oplossong hier voor gevonden, niet via style.css want daar loopt mijn transparante achtergrond al in!

misschien een voorbeeld waar ik het over heb kijk maar op www.delta-buunermond.tk hoe de hoesjes de site overmeesterd.

Ieder geval bedankt voor het meer denken alvast!

Mvg Harrie!
Bertjuhh66

Re: Album hoesjes automatisch laten verkleinen met sam php s

Ongelezen bericht door Bertjuhh66 »

Voor ik ze upload naar mijn webserver verklein ik ze al met Light Image Resizer 4. Daarmee kun je alles doen wat je wilt...
delta-fm

heb hier in mijn pictures directory een stuk of 30 duizend albums staan, kan dit programma ze allemaal tegelijk verkleinen ?? Want aangezien dat een gigantische klus is! Ieder geval bedankt voor je reactie! Zal eens kijken naar die light images resizer 4.
delta-fm

Mag ik u bedanken bert, voor dit prima programma direct gedownload, alles hier op 320 gezet! [smilie=good.gif]
Bertjuhh66

Ongelezen bericht door Bertjuhh66 »

je hebt kennelijk al gezien dat die de hele map in 1 keer kan doen...ik heb zelf 100.000 iin de map staan...gaat simpel in 1 keer..

veel plezier ermee...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht