Request

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
salector

Request

Ongelezen bericht door salector »

Ik draai ieder weekend van zaterdag tot zondag avond
Nu vragen de mensen bijna weekelijks dezelfde platen aan
Wat dus zaterdags aangevraagd is vragen ze zondags weer aan en dat bijna ieder weekend,terwijl er ruim 6000 platen in de playlist staan!!!

Is er een mogelijkheid om sam zo in te stellen dat de platen die zaterdags aangevraagd zijn niet meer op zondag te horen zijn!

Het komt ook voor dat ze zaterdags smiddags een plaat aanvragen en dan savond's nog een keer en zondag weer het zelfde!!
Ik vindt 1x aanvragen per dag/weekend voldoende!

Hoop dat iemand mij kan helpen :-D
frank1964

Ongelezen bericht door frank1964 »

Ga in het sam scherm naar config en dan naar playlist rotation rules daar stel je dan het aantal minuten hoger in, dat kan tot 9999 minuten.
salector

frank1964 schreef:Ga in het sam scherm naar config en dan naar playlist rotation rules daar stel je dan het aantal minuten hoger in, dat kan tot 9999 minuten.

Daar was ik al mee aan het stoeien geweest! waarschijnlijk heb ik dan de tijd niet lang genoeg ingesteld? moet hem dan op 1440 zetten of zo !
Zal het vanavond eens testen :D
En die tijd geld dan ook voor de verzoekjes ??
frank1964

Ongelezen bericht door frank1964 »

Jazeker die tijd geld ook voor je verzoekjes als je in de request policy ( in de config) de vinkjes bij check against song and artist repeat rule aan zet.
salector

frank1964 schreef:Jazeker die tijd geld ook voor je verzoekjes als je in de request policy ( in de config) de vinkjes bij check against song and artist repeat rule aan zet.

Heb het getest,zoals ik het nu kan zien werkt het goed met de verzoekjes :2thumbs:
Van het weekend moet het goed gaan lopen!!

Thanks !!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht