Ik ben van Firebird toch maar overgestapt naar MySQL omdat het toch wel enige voordelen bied.
Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om een luisteraar een bericht te laten schrijven bij een verzoek. Alle poorten staan open daar ligt het niet aan. Hij kan wel een verzoekje doen, maar dan alleen via de audiorealm optie.
Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik dit oplossen....
In het verleden heb ik hier op het forum een bericht zien staan van iemand die zelf een PHP had gemaakt waar luisteraars hun berichten konden achterlaten bij een verzoek, maar ik kan deze nergens meer terugvinden.
Dwarrel.... The Jukebox Internetradio
Request
-
Evertje
Re: Request
Dwarrel, kom je ook overal tegen..
Zou je willen controleren of onderstaand gelijk is aan je eigen config.php:Als er false staat, ontfermt audiorealm zich over de requests..
Zou je willen controleren of onderstaand gelijk is aan je eigen config.php:
Code: Selecteer alles
$privaterequests = true;-
Dwarrel
Staat op true, maar dan geeft hij ineens aan dat hij geen verbinding kan maken.... Wanneer hij op false staat werkt hij perfect dus de poort staat goed.....Evertje schreef:Dwarrel, kom je ook overal tegen..
Zou je willen controleren of onderstaand gelijk is aan je eigen config.php:Als er false staat, ontfermt audiorealm zich over de requests..Code: Selecteer alles
$privaterequests = true;
En inderdaad de wereld is klein, dus zal je me nog wel vaker tegenkomen....
Dwarrel....
-
Evertje
false = audiorealm handelt de requests af.. Dus maakt niet uit welke poort je open hebt?!
Als hij bij true een error geeft, staat de poort volgens mij niet helemaal geweldig..
Als hij bij true een error geeft, staat de poort volgens mij niet helemaal geweldig..
-
Dwarrel
Maar dan zou audiorealm ook een error moeten geven want die gaat ook via poort 1221 en dat is dus niet het geval....Evertje schreef:false = audiorealm handelt de requests af.. Dus maakt niet uit welke poort je open hebt?!
- Unable to connect to 83.86.116.179:1221. Station might be offline.
The error returned was Connection timed out (110).
En in de configuration van SAM staat ook 1221 als HTTP Handler poort.
De eerste regels van mijn req.php zijn:
<?
Def($samhost,$sam["host"]);
Def($samport,$sam["port"]);
Def($dedicated,true);
if(empty($samhost)) DoError(800);
//if(($samhost=="127.0.0.1") OR ($samhost=="localhost")) DoError(801);
if(empty($songid)) DoError(802);Dwarrel....
-
Evertje
Nee, daar hoef je volgens mij niets aan te veranderen, maar wie ben ik?!
Wat ik wel weet is dat onderstaande foutmelding....wel degelijk een probleem is met je poort óf ip!!
Wat ik wel weet is dat onderstaande foutmelding..
Unable to connect to 83.86.116.179:1221. Station might be offline. -
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Request meer dan 2x per uur / Niets in scherm Request.
door penlightxxl » » in Website» - 4 Reacties
- 2620 Weergaves
-
Laatste bericht door penlightxxl
-
-
- 2 Reacties
- 1846 Weergaves
-
Laatste bericht door avalonradio
-
- 1 Reacties