Hallo,
Ik kan het nergens vinden maar ik ben op zoek naar een PAL script die op een bepaalde tijd een commercial gaat afspelen. Deze mag dan wel pas starten op het moment dat het huidige nummer afgelopen is. Het is dus echt een vaste bestandsnaam.
Het zou helemaal mogelijk zijn als er een voorbeeld script is waar ikzelf extra toevoegingen kan doen als ik meer reclame blokken heb om die achter elkaar te zetten, maar nogmaals, ik zie genoeg voorbeelden dat ik random uit een map kan selecteren alleen ik wil zelf aangeven welke reclame blokken dus het moet echt met losse bestandsnamen zijn.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt alvast!
Vaste commercial op bepaalde tijd *OPGELOST*
-
Dwarrel
Re: Vaste commercial op bepaalde tijd
paulknorr schreef:Hallo,
Ik kan het nergens vinden maar ik ben op zoek naar een PAL script die op een bepaalde tijd een commercial gaat afspelen. Deze mag dan wel pas starten op het moment dat het huidige nummer afgelopen is. Het is dus echt een vaste bestandsnaam.
Het zou helemaal mogelijk zijn als er een voorbeeld script is waar ikzelf extra toevoegingen kan doen als ik meer reclame blokken heb om die achter elkaar te zetten, maar nogmaals, ik zie genoeg voorbeelden dat ik random uit een map kan selecteren alleen ik wil zelf aangeven welke reclame blokken dus het moet echt met losse bestandsnamen zijn.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt alvast!
Code: Selecteer alles
PAL.Loop:=True;
PAL.LockExecution;
begin
PAL.WaitForTime(T['xx:50:00']); //Vul hier de tijd van de reclame in (xx:50:00 is ieder uur om 10 voor het heel)
Queue.AddFile('c:\Jingles\jingle.mp3',ipTop); //En misschien nog een jingle er achter
Queue.AddFile('c:\reclame\reclame.mp3',ipTop); //Vul hier het pad van je MP3 in
end;
PAL.LockExecution;
-
paulknorr
Re: Vaste commercial op bepaalde tijd
Sorry voor de late reactie, het werkt perfect, dank voor de uitleg!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1336 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout
-
- 36 Reacties