Vaste commercial op bepaalde tijd *OPGELOST*

Voor vragen over Playlist Automation Language.
Plaats reactie
paulknorr

Vaste commercial op bepaalde tijd *OPGELOST*

Ongelezen bericht door paulknorr »

Hallo,

Ik kan het nergens vinden maar ik ben op zoek naar een PAL script die op een bepaalde tijd een commercial gaat afspelen. Deze mag dan wel pas starten op het moment dat het huidige nummer afgelopen is. Het is dus echt een vaste bestandsnaam.

Het zou helemaal mogelijk zijn als er een voorbeeld script is waar ikzelf extra toevoegingen kan doen als ik meer reclame blokken heb om die achter elkaar te zetten, maar nogmaals, ik zie genoeg voorbeelden dat ik random uit een map kan selecteren alleen ik wil zelf aangeven welke reclame blokken dus het moet echt met losse bestandsnamen zijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt alvast!
Dwarrel

Re: Vaste commercial op bepaalde tijd

Ongelezen bericht door Dwarrel »

paulknorr schreef:Hallo,

Ik kan het nergens vinden maar ik ben op zoek naar een PAL script die op een bepaalde tijd een commercial gaat afspelen. Deze mag dan wel pas starten op het moment dat het huidige nummer afgelopen is. Het is dus echt een vaste bestandsnaam.

Het zou helemaal mogelijk zijn als er een voorbeeld script is waar ikzelf extra toevoegingen kan doen als ik meer reclame blokken heb om die achter elkaar te zetten, maar nogmaals, ik zie genoeg voorbeelden dat ik random uit een map kan selecteren alleen ik wil zelf aangeven welke reclame blokken dus het moet echt met losse bestandsnamen zijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt alvast!

Code: Selecteer alles

PAL.Loop:=True;

PAL.LockExecution;

begin
  PAL.WaitForTime(T['xx:50:00']); //Vul hier de tijd van de reclame in (xx:50:00 is ieder uur om 10 voor het heel)

Queue.AddFile('c:\Jingles\jingle.mp3',ipTop); //En misschien nog een jingle er achter
  Queue.AddFile('c:\reclame\reclame.mp3',ipTop); //Vul hier het pad van je MP3 in

end;

PAL.LockExecution;

Dwarrel....
paulknorr

Re: Vaste commercial op bepaalde tijd

Ongelezen bericht door paulknorr »

Sorry voor de late reactie, het werkt perfect, dank voor de uitleg!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht