Sam Broadcaster Studio

MySQL, FireBird, MSSQL, etc..
Plaats reactie
Lienekeboone

Sam Broadcaster Studio

Ongelezen bericht door Lienekeboone »

Ik heb Sam broadcaster studio gekocht versie na update sluit Sam zich na 5-15 minuten zich zelf af en hoe kan ik dit verhelpen?
hitstream

Re: Sam Broadcaster Studio

Ongelezen bericht door hitstream »

ik kan het totaal mis hebben maar volgensmij word studio niet meer verkocht is de cloud of de pro versie

maar ik was zelf weer toe aan de update die gekocht en via sam de update gedownload en geinstaleerd maar toen begonnen bij mij ook problemen
de key was der uit had voor die tijd de key moeten afmelden maar ja nu een reset aangevraagd ik ging van 2022.1 naar 2022.4
Musixmania

Ongelezen bericht door Musixmania »

Ik heb sam broadcaster pro en hetzelfde probleem, na update gaat hij vanzelf uit. waardeloos.
hitstream

Ongelezen bericht door hitstream »

ik ben inmiddels van het probleem af ze hebben mij de key's reset gedaan de key's der weer opnieuw in en klaar

als je kijkt in de lijst met doorgevoerde update's is aan dat onderdeel van de key een update gedaan dus een versie onder de nieuwste zit echt een fout in

maar via hun support is het wel op te lossen heb voeger wel is een aparte versie gekregen die nog meer dingen logt en hun inzage op hebben zo is de fout gevonden heb hebben ze het opgelost was wel 2 weken verder
Musixmania

Ongelezen bericht door Musixmania »

Een update van Sam broadcaster pro heeft het probleem opgelost. kreeg deze vanzelf aangeboden.
Plaats reactie