Vraag over Request

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
Atletico

Vraag over Request

Ongelezen bericht door Atletico »

Hallo allen,

Ik heb een vraag wat betreft het aanvragen van verzoekjes. Zit al ongeveer een weet een beetje dit forum door te spitten maar blijkbaar zie ik iets over het hoofd. Mijn vraag is de volgende: Ik heb SAM 4 geinstalleerd met firebird. Heb alles verder ingevoerd bij request policy en dergelijke. Heb een playlist gegenereerd en deze ook succesvol geupload naar mijn map van mijn homepage. Zo te zien ging dit allemaal goed. Maar nu? Hoe vraagt men nu een verzoekje aan. Is er een mogelijkheid voor mij om te testen dat alles goed werkt. Ik klik nu bv een playlist A in mijn map van mijn provider aan en dan krijg ik het scherm met de nummers die beginnen met een A. Als ik echter op request this song klik krijg ik een wit scherm maar verder gebeurt er schijnbaar niets. Tevens zal er toch ook een linkje op mijn website moeten komen waar de luisteraars op kunnen klikken? Of is het misschien met firebird niet mogelijk en moet ik SAM opnieuw installeren met My SQL? Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. Als dit onderwerp al is behandeld dan graag een verwijzing naar dit topic. Ik ben niet te beroerd om zelf alles te gaan lezen en na te lopen maar kom er even niet meer uit. Wat zijn in ieder geval noodzakelijk dingen om request aan de praat te krijgen?

Hopende op een reactie!

Met vriendelijke groet, Peter..
Kees
Beheerder
SAM-versie: 4.2.2.*
Database: MySQL
Windows: 11
Contacteer:

Re: Vraag over Request

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo Peter....
Welkom op het forum...

Request onder Firebird zou gewoon moeten werken.
Heb je poort 1221 openstaan in je firewall en/of router ?
Ook moet je de domeinnaam waar je site staat gehost in de Request policy scherm ingeven.
Atletico

Hallo Kees,

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb inderdaad poort 1221 in mijn modem/router opengezet. Ook de gegevens in request policy lijken goed te staan (zit nu op mijn werk dus kan geen screenshot maken). Zijn er nog meer dingen (in de config of playlist of zo) die ik kan controleren? Gewoon de basic dingen die noodzakelijk zijn voor een goede werking qua request bedoel ik. Als ik het goed heb begrepen verloopt het request gebeuren via audiorealm. Ook hier staat (naar mijn weten) alles goed. StationsID en dat soort dingen komen allemaal overeen met SAM. Ik zoek graag dingen zelf uit maar SAM is best wel pittige kost :roll:

Als je iets nodig hebt om te controleren zeg je het maar, dan post ik het wel..

Met vriendelijke groet, Peter...
Kees
Beheerder
SAM-versie: 4.2.2.*
Database: MySQL
Windows: 11
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kees »

Lees dit eens..hier staat door Frank precies uitgelegd hoe je met HTML moet werken.
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=35
Kom je er nog niet aan uit dan lezen we het graag.
Atletico

Hoi Kees,

Alles is gelukt.. Het probleem was dat ik alles behalve de index.html van SAM naar mijn FTP server had geupload. Toen ik dit had gedaan werd alles een stuk duidelijker. Alles werkt nu naar behoren. Nu de vele mogelijkheden van SAM maar verder uitzoeken..

Bedankt voor je hulp..

Grtz, Peter..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht