een goededag,
Ik heb een experia box V van telfort. Alles werkt via sam alleen het aanvragen van een verzoekje zegt ie steets dat de poort niet openstaat. In de modem heb ik heb er al bij gezet in NAP zelf met div IP adressen maar ik krijg hem niet open. Div programa's geprobeerd die na kijken of een poort openstaat en alles zegt dat de poort dicht staat..
Telfort gebeld maar kreeg daar te horen dat ze niet mogen helpen met portforwarding. Zou leuk zijn als request ook zou werken... wie oh wie kan mij helpen of weet of die poort wel of niet open te zetten is.
MvG Dickehv
poort 1221 niet open in experia box
Re: poort 1221 niet open in experia box
1. geef aub het volledige model/type op van de Telfort Experia Box, om vergissingen te voorkomen.
2. lukt het om in te loggen ?
3. lukt het om via Data>NAT>Port mapping jouw wijzigingen in te voeren en op te slaan ? (Geef duidelijke printscreens hoe het er bij je uitziet)
4. Ligt het alleen aan dit poort nummer (1221) of kan je andere poorten ook niet open krijgen ?
5. is je firewall op je PC uitgeschakeld/aangepast zodat niet daar het probleem ligt ?
2. lukt het om in te loggen ?
3. lukt het om via Data>NAT>Port mapping jouw wijzigingen in te voeren en op te slaan ? (Geef duidelijke printscreens hoe het er bij je uitziet)
4. Ligt het alleen aan dit poort nummer (1221) of kan je andere poorten ook niet open krijgen ?
5. is je firewall op je PC uitgeschakeld/aangepast zodat niet daar het probleem ligt ?
- Kees
- Beheerder
- SAM-versie: 4.2.2.*
- Database: MySQL
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: poort 1221 niet open in experia box
Ik gebruik al geruime tijd poort 53 i.p.v. 1221 !
Werkt als een zomerzonnetje ! [smilie=to_keep_order.gif]
Werkt als een zomerzonnetje ! [smilie=to_keep_order.gif]
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht