Beste mensen,
Ik heb Joosam geinstalleerd in Joomla, vervolgens heb ik van de pc waar Sam op draait poort 3360 & 1221 open gezet. Vervolgens heb ik voor mijn database (samdb) een nieuwe gebruiker toegevoegd met alle rechten die deze nodig heeft. onder servers heb ik vervolgens alle gegevens ingevuld, en ervoor gezorgd dat mijn externe IP adres is toegevoegd aan de Externe database toegang hosts in Cpanel (voor mijn website werk ik met Cpanel) Maar nu krijg ik bij het testen de volgende melding te zien:
Er is een fout opgetreden met het testen van de connectie. Foutmelding: - Mysql Error: 1130 - Host 'www12.totaalholding.nl' is not allowed to connect to this MySQL server
Ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen..... heeft iemand een idee wat ik hier verkeerd doe?
Alvast heel erg bedankt!
Joosam SQL fout
Re: Joosam SQL fout
Beste mensnen,
Het probleem heb ik inmiddels op kunnen lossen.
Ik heb de host van mijn website toegevoegd aan de SQL van mijn server, en toen pakte hij hem wel
Echter zit ik nog met 1 klein probleemje. Alles werkt, behalve de request.... Er komen geen nummers op de site te staan. Op de site staat bij de request module dat er geen categorie zichtbaar zou zijn. Wanneer ik bij de instellingen van de module kijk, dan zie ik daar wel een categorie ''hits'' staan die ik in sam heb aangemaakt, maar wannneer ik de twee vinkjes aan zet en het vervolgens opsla, dan staan de vinkjes ineens weer uit na het opslaan?? weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
Het probleem heb ik inmiddels op kunnen lossen.
Ik heb de host van mijn website toegevoegd aan de SQL van mijn server, en toen pakte hij hem wel

Echter zit ik nog met 1 klein probleemje. Alles werkt, behalve de request.... Er komen geen nummers op de site te staan. Op de site staat bij de request module dat er geen categorie zichtbaar zou zijn. Wanneer ik bij de instellingen van de module kijk, dan zie ik daar wel een categorie ''hits'' staan die ik in sam heb aangemaakt, maar wannneer ik de twee vinkjes aan zet en het vervolgens opsla, dan staan de vinkjes ineens weer uit na het opslaan?? weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
Re: Joosam SQL fout
Precies dit probleem heb ik ook.
Bij het invullen van de event kun je alles aanklikken, echter na het opslaan heeft hij de category, ingestelde dagen en songtype niet opgeslagen in de database. ik gebruik joomla 2.5.8.
Wie kan helpen
Bij het invullen van de event kun je alles aanklikken, echter na het opslaan heeft hij de category, ingestelde dagen en songtype niet opgeslagen in de database. ik gebruik joomla 2.5.8.
Wie kan helpen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht SQL-Insert statement uitvoeren vanuit een PAL script (MS SQL
door Rick van Morgen » » in Database» - 2 Reacties
- 1792 Weergaves
-