Hallo mensen van de sambroad caster hulp.
Ik ben vandaag over gegaan van html naar de php versie van de standaard sambroad caster php request site.
Nu draait de site. Database ingesteld etc etc.
Maar nu komt het. Ik krijg geen nummers op de lijst ik weet dat dit een instelling is in sambroad caster zelf alleen snap ik het nu even niet meer. In de html site had ik altijd het probleem met _config.html die was goed ingesteld maar die doet het halfe tijden niet dus wil graag de php versie verder af hebben.
Moet nu dus nog dat sam de playlist op de site knuppelt zodat mensen liedjes kunnen aanvragen.
Hoe doe ik dit in sam?
Alvast bedankt voor de hulp
sambroad caster request site in php
-
neonfreak23
sambroad caster request site in php
Laatst gewijzigd door Wout op 23 dec 2011, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht in de juiste topic geplaatst.
Reden: bericht in de juiste topic geplaatst.
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: sambroad caster request site in php
Je had de handleidingen al doorgelopen?
viewtopic.php?f=216&t=1938#p12675
viewtopic.php?f=216&t=1938#p12675
-
neonfreak23
ja heb ik door gekeken. door dat heb ik het de site nu ook online. alleen me account bij audio realm enzo daar heb ik me radio station in toegevoegt en ook daar werkt het niet. heeft dit iets te maken met dat het niet op me php site komt?
-
neonfreak23
ow ps sambroad caster is geinstalleerd in de firebird data base server.
even ter extra informatie
even ter extra informatie
-
drOhimself
Heb je in SAM Broadcaster ook wel alle poorten goed staan ?
(zie handleidingen)
Ook een punt van aandacht : je router moet wel de juiste poorten forwarden naar jouw pc.
(zie handleidingen)
(zie handleidingen)
Ook een punt van aandacht : je router moet wel de juiste poorten forwarden naar jouw pc.
(zie handleidingen)
-
neonfreak23
Van sam en de site staat met request 1221 de shoutcast draait via een webhosting op 8004. Webserver draait onder debian 5 onder vmware (virtuele webhosting met mysql 5.1) Alle poorten staan open in de router op de pc waar vmware opdraait en sambroadcaster
-
drOhimself
Poort 3306... staat die ook open naar je mySQL ?
(zie poort.pdf)
Dus even testen op die 3 poorten met http://ping.eu
(3306, 1221, 8004)
(zie poort.pdf)
Dus even testen op die 3 poorten met http://ping.eu
(3306, 1221, 8004)
-
neonfreak23
Ja maar deze mysql draait ook op die debian webserver die in vmware draait. maar ja de poort staat open
Ik heb getest. Maar 8004 is niet open maar heb een shoutcast server bij gethost.nl Dit is een webhosting bedrijf die ik persoonlijk ken. En hun poort 8004 is wel open.
Mijn poorten gaan aut'o matsisch open zodra er een server of iets aan hangt
Ik heb getest. Maar 8004 is niet open maar heb een shoutcast server bij gethost.nl Dit is een webhosting bedrijf die ik persoonlijk ken. En hun poort 8004 is wel open.
Mijn poorten gaan aut'o matsisch open zodra er een server of iets aan hangt
-
neonfreak23
Probleem is opgelost. Wat ik nu heb draaien hier even op een rij met daar onder de oplossing.
Heb draaien:
Vmware virtual machien (debian webhosting server voor prive gebruik met:
smtp server, pop3 etc etc wat je nodig bent inclusief mysql 5.1 for debian lenny 5+)
De computer zelf draait nu mysql server 4.1 op poort 3307 dit heb ik gedaan omdat me virtuele webserver 3306 gebruikt en ik die niet in het systeem kan veranderen omdat dan de mysql server niet meer gezien wordt.
Oplossing van het probleem dat ik heb.
De DB-config.php heb ik aangepast. Heb me buiten ip adres in gevoerd en ook de poort aangepast in 3307.
Nu heb ik de playlist er in zitten wat eerst niet lukte dus bij deze.
firebird database verwijderd. Mysql 4.1 geinstalleerd. Sam opnieuw geconfigureerd op handmatig manier,
DB-config.php aangepast en er voor gezorgt dat hij de database niet op de webserver gebruikt maar bij mij uit de computer leest.
Eind resultaat: WORKS great:)
Heb draaien:
Vmware virtual machien (debian webhosting server voor prive gebruik met:
smtp server, pop3 etc etc wat je nodig bent inclusief mysql 5.1 for debian lenny 5+)
De computer zelf draait nu mysql server 4.1 op poort 3307 dit heb ik gedaan omdat me virtuele webserver 3306 gebruikt en ik die niet in het systeem kan veranderen omdat dan de mysql server niet meer gezien wordt.
Oplossing van het probleem dat ik heb.
De DB-config.php heb ik aangepast. Heb me buiten ip adres in gevoerd en ook de poort aangepast in 3307.
Nu heb ik de playlist er in zitten wat eerst niet lukte dus bij deze.
firebird database verwijderd. Mysql 4.1 geinstalleerd. Sam opnieuw geconfigureerd op handmatig manier,
DB-config.php aangepast en er voor gezorgt dat hij de database niet op de webserver gebruikt maar bij mij uit de computer leest.
Eind resultaat: WORKS great:)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1298 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout
-