Request vraag

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
poprockfm

Request vraag

Ongelezen bericht door poprockfm »

Hallo

Ik ben nieuw met Sam . We zijn nu al een weekje bezig en het draaid allemaal best aardig. Nu waren mijn systeembeheerder en ik begonnen aan de requests in te stellen. Maar nu staan ook zeg maar de jingles en nieuws en de gepresenteerde programma's er tussen, dit is niet helemaal de bedoeling. Wat we willen is dus alleen maar de muziek.

Kijk maar eens op http://poprockfm.com/2010/onrequest.php wat ik dus bedoel er mee te zeggen.
Wat moet ik aanpassen om alleen de muziek te laten zien.

En hoe kunnen we de layout aanpassen zodat we het zoals onze website er uit kunnen laten zien...

Groet

Goos
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Re: Request vraag

Ongelezen bericht door Wout »

Nieuws, Jingle`s & promo`s andere songtype geven. (songinfo)
Layout kan je aanpassen door de css te veranderen in jouw gewenste kleuren, dikte`s etc..
Afbeelding
poprockfm

Dank je wel voor je reactie, iniddels hebben we eea al kunnen aanpassen. alleen zie ik in mijn request que nog steeds gepresenteerde programma's staan . Dus vaag

Goos
Evertje

Ongelezen bericht door Evertje »

Wout bedoelde dat Jingle's, Promo's en andere tunes die niet in de playlist mogen worden weergegeven niet het songtype S mogen hebben maar songtype J of I..

Dat heb je inmiddels gedaan?! Zo ja, graag zien we dan je playlist.php hieronder..
poprockfm

Gaan we vanavond aanpassen. Zit nu op mijn werk . Kan er hellaas niet bij. Maar komt goed. Bedankt voor de info!
Evertje

Ongelezen bericht door Evertje »

Bedank Wout maar met een slagroomtaart, het was namelijk zijn idee alleen werd et niet helemaal begrepen..

Anyway: Succes!
poprockfm

Jongens we zijn nog ff de boel aan het aanpassen hoor. Eerst ff het playlist verhaal. Dit gaat wel lukken

Goos
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht