Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Overweeg ons te steunen door uw adblocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een zeer vreemd IE probleem.
Als ik dit forum open krijg ik de mededeling dat er geen forums beschikbaar zijn.
In Firefox doet hij het wel.
Open ik het forum van Spacialaudio kan ik niet inloggen..zegt hij dat het wachtwoord niet goed is.
In Firefox lukt inloggen wel. .
Vreemd Kees, hier op de zaak ook geen problemen. zowel IE6, IE7, Firefox 3 en opera 9 Openen het forum prima en ook op het spacial audio forum kom ik gewoon.
Misschien stiekem een browserhack ?
Ik weet het niet...op een andere pc hier in huis werkt het ook gewoon.
Als het echt niet te verhelpen is wordt het gewoon een herinstallatie van Windows !
Na een hoop boze geesten aan te hebben geroepen is het dan toch eindelijk gelukt.
Het bleek Spywareblaster te zijn die de boel op zijn kop gooide.
Op de een of andere manier bleek deze niet meer met de cookies van deze site overweg te kunnen.
Wel vreemd was dat ik het hele forum lokaal had geinstalleerd en daar werkte hij wel.
Spywareblaster verwijderd en het probleem was gelukkig over.
Toch wel apart dat die programma's die er voor zorgen probleemloos te kunnen internetten je toch nog wat kopzorgen kunnen bezorgen.
Zo had ik op mijn SAM pc McAfee draaien en maar niet begrijpen waar die kast zo traag door werd....voor de grap McAfee eens uit gezet en draaien als een tierelier. Nu staat er Avast! op, nog freeware ook, en heb ik nergens last meer van.
Ja..maar na een herstart van de pc kwam de fout weer net zo hardnekkig terug.
ik zit nu weer via Firefox.
Ik vrees voor een herinstallatie om het weer goed te krijgen.