status=err SQL error=Could not connect to MySQL server

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
jacksworld

Re: status=err SQL error=Could not connect to MySQL server

Ongelezen bericht door jacksworld »

Dank je dat wil ik zeker eens gaan doen. Ik heb 5 computers.

En ja heb bij de andere de poorten verwijderd dus ze staan alleen open voor 192.168.1.8

heb veel apparatuur die zelf graag een ip ontvangt zoals bv blu ray speler enz

maar zou een stuk overzichtelijker zijn zoals jij voorstelt alleen blijft het vreemd dat hij die open poorten niet vrij geeft. of ik moet het in mijn pc zoeken. firewall uitgezet en dit helpt ook niet
Evertje

Ongelezen bericht door Evertje »

Orden eerst eens je router..

Daarna "port forwarding" zoals dat heet, vanuit je router dus alle binnenkomende aanvragen doorsturen naar 1221, 3306 én 8000..

Daarna pingen per poort, om te kijken of de poorten van buitenuit daadwerkelijk openstaan,
en mocht je dan nog problemen hebben, ben je er 100% zeker van dat het aan je PC ligt!!

Veel werk? Nee, als je stap voor stap doet heb je een geordende router, overzicht m.b.t. de situatie én zekerheid mocht dat nog nodig zijn..

Succes!
jacksworld

Alle piek fijn in orde gemaakt maar probleem blijft. Zou er iets in windows 7 niet goed kunnen zitten??
fadingfm

Ongelezen bericht door fadingfm »

heb net ff gekeken en volgens mij werkt het gewoon hoor incl verzoekjes.
jacksworld

Klopt ik test hem al weken op mn laptop maar wil er nu echt mee gaan draaien maar krijg op de computer die daar voor nodig is de poorten niet open gezet.

Hij draait nu op mn laptop om de PAL files te testen vandaar dat je er wel op komt.
fadingfm

Ongelezen bericht door fadingfm »

dus op de normale pc werkt het niet en op de laptop wel, draai je op de laptop met hezelfde besturingsysteem als op je normale pc anders zou daar misschien wel het probleem liggen.
jacksworld

nee op beiden windows 7 ultimate...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht