hoe maak je een request systeem met My SQL *OPGELOST*
hoe maak je een request systeem met My SQL *OPGELOST*
hallo beste broadcasterforumleden,
ik ben al een tijdje bezig met een request systeem voor m'n radio. maar het luk voor geen meter, ik heb ook al bijna alle pdf documenten van wout gelezen maar ik kom niet verder met de bestanden op de ftp zetten met FlashFXP.
kan iemand mij uit de brand helpen??? pleas
Groeten,
DJGJ
ik ben al een tijdje bezig met een request systeem voor m'n radio. maar het luk voor geen meter, ik heb ook al bijna alle pdf documenten van wout gelezen maar ik kom niet verder met de bestanden op de ftp zetten met FlashFXP.
kan iemand mij uit de brand helpen??? pleas
Groeten,
DJGJ
Re: hoe maak je een request systeem met My SQL
Je zal nog meer moeten lezen om te leren hoe SAM hiermee te werk gaat.
Zodra je jouw mp3 bestanden in SAM hebt gezet, dien je nog op Tools, HTML Output, generate playlist te drukken.
Hiermee worden de bestanden (HTML) klaargezet om via de ftp functie getransporteerd te worden naar je webserver.
Zodra je jouw mp3 bestanden in SAM hebt gezet, dien je nog op Tools, HTML Output, generate playlist te drukken.
Hiermee worden de bestanden (HTML) klaargezet om via de ftp functie getransporteerd te worden naar je webserver.
dit bedoel ik niet.drOhimself schreef:Je zal nog meer moeten lezen om te leren hoe SAM hiermee te werk gaat.
ik bedoel dit:
http://wout.broadcasterforum.nl/php.pdf
en dan het gedeelte op de server zetten
Als je een webserver hebt, met daarop een website, dan zul je toch bekend moeten zijn met ftp.
Wat is je probleem dan ?
FlashFXP ?
Wat is je probleem dan ?
FlashFXP ?
dat is het probleem waarschijnlijk: ik heb geen website op mijn server staan.
maar kan het ook met de poorten te maken hebben???
maar kan het ook met de poorten te maken hebben???
Als je ons dan eens gaat vertellen WAAR je dus e.e.a. hebt draaien, dan kunnen we je misschien ook helpen met je probleem.
Indien je GEEN website hebt bij een hostingbedrijf, waar wil je dan dat je luisteraars verzoekjes kunnen gaan aanvragen ?
Indien je alles lokaal wilt hebben, dus je draait thuis je muziek, je laat je luisteraars naar je huis-stream luisteren en je wilt ze dan ook verzoekjes laten doen, dan zal je een thuis-web-server moeten opzetten.
Ook daar is een mooie handleiding voor, de Abyss webserver, waarin alles beschreven wordt.
Indien je GEEN website hebt bij een hostingbedrijf, waar wil je dan dat je luisteraars verzoekjes kunnen gaan aanvragen ?
Indien je alles lokaal wilt hebben, dus je draait thuis je muziek, je laat je luisteraars naar je huis-stream luisteren en je wilt ze dan ook verzoekjes laten doen, dan zal je een thuis-web-server moeten opzetten.
Ook daar is een mooie handleiding voor, de Abyss webserver, waarin alles beschreven wordt.
ik heb een gratis website van webs http://www.webs.com
kan dat dan ook?
kan dat dan ook?
En hoe zet je dan je website daar ?
Nou, het zal wel aan mij liggen.....
Ik zou gaan kijken (kwartje in Google gooien, zou Pergo zeggen hier) voor een uitleg van 'Hoe bouw ik een website in xx minuten', want toen ik laatst nog keek, had ik echt een ftp progje nodig om een wijziging op een website door te voeren.
Ik zou gaan kijken (kwartje in Google gooien, zou Pergo zeggen hier) voor een uitleg van 'Hoe bouw ik een website in xx minuten', want toen ik laatst nog keek, had ik echt een ftp progje nodig om een wijziging op een website door te voeren.
laat maar effe zitten k zoek het later in het jaar wel effe uit. k heb nog met meerde dingen vragen.
maar wel bedankt voor je hulp [smilie=good.gif]

maar wel bedankt voor je hulp [smilie=good.gif]

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 11286 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees