Hallo,
ik draai momenteel bij een internetradio met Non-Stop muziek en live uitzendingen.
Nu hebben wij nog het handmatige inkick systeem, maar dat willen we dus automatisch doen.
We willen dat de dj's op stream 2 connecten. wanneer er een dj op zit, dat die direct in de sam gaat die speelt op server 1.
Kan dit met PAL scripts? en hoe moet ik dat doen?
Mvg, Marvin
NonStop + DJ's
Re: NonStop + DJ's
Ik wacht dan wel even tot iemand anders reageert, Ik kan niks vinden wat aan mijn vraag voldoet, daarom vraag ik het ook.drOhimself schreef:Er staan kick scripts hier op het forum.
aan jou reactie heb ik dus niks.
- Gerrie K
- VIP
- SAM-versie: 2022.6
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
komt lekker vriendelijk over............zo'n antwoord.......
Gooi eens een euro in de zoekmachine op het forum moet je eens kijken wat je alle vind 

Je hebt niet gezegd dat je hier al had gezocht.efferinie schreef: Ik kan niks vinden wat aan mijn vraag voldoet, daarom vraag ik het ook.
aan jou reactie heb ik dus niks.
Dus aan jouw mededeling hebben wij ook nix.
Maar wacht rustig af, totdat iemand jou gaat helpen....
laat hem eerst eens een euro in de zoek machine gooien op het forum dan verdiend borg er ook nog wat aan [smilie=yahoo.gif]Je hebt niet gezegd dat je hier al had gezocht.
Dus aan jouw mededeling hebben wij ook nix.
Maar wacht rustig af, totdat iemand jou gaat helpen....
Ten eerste waar is hun stream gehost?
Sommige hosters laten je stream uitfaden en als je de encoder uit doet fade die eerst een jingle er automatisch in en gaat daarna door met Nonstop..
Een voorbeeld hiervan is Radionomy.
Jorn
Sommige hosters laten je stream uitfaden en als je de encoder uit doet fade die eerst een jingle er automatisch in en gaat daarna door met Nonstop..
Een voorbeeld hiervan is Radionomy.
Jorn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4099 Weergaves
-
Laatste bericht door Qtronix