Goeden dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en kwamna speuren via google hier trecht.
Heb mij eigen gemaakt met de meeste problemen oa het request activeren, met dank aan alle antwoorden op dit forum, is het gelukt.
Echter nu heb ik nog twee vragen.
1. Hoe kan ik de 2x per 60 minuten request van audio realm omzeilen. is er een beter manier?
2. Je kunt middels de SAM optie Window->Request dit scherm activeren.
Ik had verwacht daar mijn request in aan te trefen. Echter ze komen in de Queue te staan wat uiteraard ook goed is.. Waar dient dit scherm nu voor???
Request meer dan 2x per uur / Niets in scherm Request.
Re: Request meer dan 2x per uur / Niets in scherm Request.
penlightxxl schreef:Goeden dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en kwamna speuren via google hier trecht.
Heb mij eigen gemaakt met de meeste problemen oa het request activeren, met dank aan alle antwoorden op dit forum, is het gelukt.
Echter nu heb ik nog twee vragen.
1. Hoe kan ik de 2x per 60 minuten request van audio realm omzeilen. is er een beter manier?
2. Je kunt middels de SAM optie Window->Request dit scherm activeren.
Ik had verwacht daar mijn request in aan te trefen. Echter ze komen in de Queue te staan wat uiteraard ook goed is.. Waar dient dit scherm nu voor???
Het request scherm is alleen handig als je bv. je requests niet direct afspeelt maar op delay zet, dan kan je het verschil zien van je que en requests.
Hoe je de verzoek optie kan veranderen zie je in onderstaande afbeelding uit het configscherm van SAM.
in het voorbeeld kan je dus 20 verzoekjes per 30 minuten aanvragen met een maximum van 1000 per dag .

Ik heb de fout gevonden, aantal request stond op 2,frank1964 schreef:Volgens mij gaat dat dan vanzelf, ik heb daar verder nooit iets in hoeven te vullen of veranderen.....

De scherm dump van jou heeft me weer goed geholpen.
Zo en dan nu naar probleem 2, zal daar een nieuwe tread voor openen, houd het overzichtelijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1320 Weergaves
-
Laatste bericht door Gerrit
-
- 1 Reacties