Ik heb een vraagje als ik met meer pc draai en 1 gebruik om te streamen mmet een mangpaneel er tussen is er dan misschien een scriptje of iets dergelijks dat ik wel mijn titels kan laten weer geven wat ik draai als ik het nu doe namelijk dan staat er alleen live recording of een naam die ik er zelf heb ingezed maar niet de titel van de plaat is daar een oplossing voor??
Alvast bedankt mvg Patrick
draaien via mengpaneel
Re: draaien via mengpaneel
Als op beide pc's sam staat zou je misschien iets met html output kunnen doen op degene die de muziek naar je mengpaneel zet en op de stream pc een PAL-script die het html bestandje uitleest?
Het blijft een feit als je met je mengpaneel naar een ander kanaal gaat dat je pc's dat niet snappen dus uiteindelijk zul je altijd iets handmatig moeten doen..
Het blijft een feit als je met je mengpaneel naar een ander kanaal gaat dat je pc's dat niet snappen dus uiteindelijk zul je altijd iets handmatig moeten doen..
Re: draaien via mengpaneel
Geluidskaartje erbij in zetten en sam oplaten nemen van je mengpaneel via die kaart its simpel en werkt goed... zie je ook gelijk wat je speelt...
Kost je een tientje voor een geluidskaart..
Kost je een tientje voor een geluidskaart..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht