Popup request verschijnt blanco

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
hitradioliberty

Popup request verschijnt blanco

Ongelezen bericht door hitradioliberty »

Momenteel ben ik begonnen met het testen van de request lokaal op mijn pc waarop ook Sambroadcast is geïnstalleerd.
Er verschijnt een popup scherm met als adres bijv. http://localhost:8000/req.php?songid=3194
maar met een wit scherm en in Sam zie je ook geen request binnen komen.
Staat verder goed ingesteld in Sam en ik maak gebruik van samPHPweb

Iemand enig idee wat dat kan zijn?

In het forum vond ik wel dat andere gebruikers dit probleem hadden, maar ik heb alles gecheckt maar helaas.
Laatst gewijzigd door hitradioliberty op 04 jul 2010, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
hitradioliberty

Re: Popup request verschijnt blanco

Helaas is een tijdje terug mijn wireless router defect gegaan maar inmiddels heb ik een nieuwe aangeschaft en na het bestuderen van deze router heb ik de poorten 1221 en 3306 open gezet en gecontroleerd via http://ping.eu/port-chk/

Maar ondanks dat de poorten open staan werkt het nog steeds niet maar als ik Sam en Mysql en de php website op dezelfde pc heb staan ben ik toch ook niet afhankelijk van het internet?

Ik heb alle firewalls ook lokaal uitgezet maar ook dat helpt niet.
Dus als ik een request doe verschijnt een blanco popup en onderaan verschijnt wacht op local host

Iemand nog een gouden tip?
Borg
Beheerder
SAM-versie: 2.8.0.
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Ongelezen bericht door Borg »

Dus als ik een request doe verschijnt een blanco popup en onderaan verschijnt wacht op local host
Dat local host vind ik een beetje vreemd, misschien toch niet alles juist ingesteld ?

Jos
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
hitradioliberty

Borg schreef:
Dat local host vind ik een beetje vreemd, misschien toch niet alles juist ingesteld ?

Jos
Ja is inderdaad vreemd, jaren geleden heb ik ook met Sam (oudere versie) gewerkt en uiteraard werkte toen alles prima.
Volgens mij moet ik het even niet in de poorten zoeken maar naar de webserver.

Als ik de komende week tijd heb ga ik het eens proberen met een andere webserver.
cyberneticorganism
VIP
SAM-versie: 2014.7
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Ongelezen bericht door cyberneticorganism »

Inderdaad ben je dan niet afhankelijk van het internet, je werkt immers alleen lokaal op die PC (alleen poort 80 dient open te staan zodat "internetters" ook bij jou website kunnen).

En localhost klopt dus (wel aan elkaar vast), of je gebruikt 127.0.0.1, dat is precies hetzelfde.

Weet je zeker dat je webserver verder goed werkt? Worden andere PHP pagina's goed weergegeven? Staat MySQL wel juist ingesteld volgens de hier beschikbare handleiding?
hitradioliberty

Met Sam php lokaal te zetten ben ik van afgestapt, ik heb Sam php met request inmiddels werkende via de website.

Groeten Ron
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht