HH,
Ik heb een vraag, ik heb Sam broadcasting werken via samHTmweb, functioneel werkt alles prima inclusief request.
Zelf gebruik ik firefox, en die doet het goed. Als ik echter op explorer kijk krijg ik in het frame waarin het programma werkt een witte ipv een blauwe achtergrond, alleen in het frame. Ik heb designer/CCS vanuit public_html erbij gezet geen resultaat. Achtergrond in Sam veranderd ook geen resultaat. En zonder frame kreeg ik hem niet werkend.
Mijn vraag is: Hoe krijg ik de witte achtergrond in het frame blauw (#043BBA) . En kan sambroadcasting ook werken zonder frame??? zo ja hoe??? Op zich werkt alles prima, maar het niet blauw zijn in explorer irriteert me. IK heb via google gekeken en alles wat ik vond en toepaste gaf niet het gewenste resultaat.
Hoe zet ik 'Sam' op m'n website zonder frame is mijn eerste vraag, want als dat kan wordt vraag twee overbodig.
En vraag twee is; hoe krijg ik de kleur in het Iframe, in explorer, naar mijn wens.
Dit is nu mijn script;
<TD COLSPAN="2" WIDTH="769"><IFRAME ID="InlineFrame1" NAME="InlineFrame"
SRC="http://www.radioseaside.nl/samHTMweb/playing.html" WIDTH="1000" HEIGHT="850" FRAMEBORDER="0"></IFRAME></TD>
Sambroadcasting staat in public_html, hoop dat er iemand is die dit herkent en een oplossing kan aandragen.
mvg. Ronald, website; http://www.radioseaside.nl
Witte achtergrond explorer / firefox goed; samHTMweb
-
seaside
Re: Witte achtergrond explorer / firefox goed; samHTMweb
Na wat puzzelen ben ik erachter wat de oorzaak is geweest, de bodycolor moest ook in de file_playing gezet worden . En om de playlist op de juiste kleur in Explorer te krijgen moest je juiste bodycolor in _playlist worden gezet. Weer een stapje verder en wijzer. Misschien dat andere gebruikers met hetzelfde probleem er iets aan hebben.
Mvgr Ronald www.radioseaside.nl
Mvgr Ronald www.radioseaside.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4897 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout